Royal Apothic

Royal Apothic
Icke djurtestat
OBS! Inte en veganskt produkt (innehåller mjölksyra från mjölkprotein) 
 
Idag är det minsann en vårig onsdag, då det är här fullkomlig strålande sol ute. Dock lite kyligt fortfarande, och därför perfekt för en kopp kaffe och lite bloggande!
 
Har ni någonsin testat det engelska märket Royal Apothic? Dem som prenumererar på Glossybox har måhända redan hunnit pröva denna produkt. Royal Apothic är en av de mest hetaste märkena i England just nu, jag skulle vilja jämföra det med LUSH och Rituals. Däremot upplever jag att lukterna lär vara liite starkare. Vilket kanske inte faller i allas smak, I like it ! 
  Det här är min första Royal Apothic produkt och jag kan inte riktigt reccensera märket i helhet än. Kommer märket till Sverige en dag, eller om jag får för mig att resa till London tänker jag defintivt ta ett besök. Jag har sökt lite på nätet och det verkar inte vara särskilt etablerat i andra länder än i England? 
 
 
Produkt
 
Jag har använt body lotionen Cream Créme Moisturising Body Créme 240ml nu non-stop to go i väskan som jag är jätteglad för! Tuben är liten och behändig.
 
 Den här krämen har en serie och finns i ett flertal olika lukter. Krämerna innehåller bl.a. vitamin A och E, vilket ger krämerna dess återfuktande effekt. 
  Cream Créme gör sitt syfte som en body lotion, den återfuktar verkligen på djupet och huden blir len. Konsistensen är flytande i en krämig form. Däremot är lukten lite maskulin och påminner också en hint av Voltaren, en smärtstillande kräm för ledvärk. Som jag avgudar och jag har inget emot att lukta det till vardags ;-) 
 
Besök Royal Apothic´s hemsida
 

Alltså ni, kolla in den här förpackningen?! Hur puttigulligt kan det bli? Blommor, jirlanger, kurisvt typsnitt, behagliga pastelliga färger i blått och rosa i en enda mishmosh. Den är så fin ♥ och tuben, ja den är lika söt den med - så snyggt och enkelt! 
 
Kamera: Nikon D5300, Externblixt SB-600
 
Hudvård, Icke djurtestade produkter, Nyheter | blogg, crueltyfree, hud, ickedjurtestat, skönhet, skönhetsprodukter | |
#1 - - Helene:

Paketet var supergulligt!! :D

Svar: Så fiiiiint <3
Julia

#2 - - Linnea.:

Vilka super fina produkter!

Svar: Love it!
Julia

#3 - - Johanna Utterberg:

Vilken fin förpackning! :)

Svar: Visst är den!
Julia

#4 - - Tilda Barkselius:

Inte hört talas om dessa så tack för tipset :)

Svar: Kul att höra! :) Varsågod!
Julia

#5 - - A M:

Aldrig hört talas vid om detta märke, väldigt gulligt!

Svar: Kul att kunna hjälpa till!
Julia

#6 - - Skogsraah:

Verkar som bra produkter!

#7 - - Linn Strömberg:

Skulle vilja testa märket!

#8 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Inte hört tala som men hur söt är inte förpackningen! Måste spana in detta :).

Svar: Härligt! :D
Kort om A Very V View

Upp