Absoluta favoriter #2 Min nuvarande hudvårdsrutin!

 
ACO
Produkter sen 1939
Icke djurtestat, antingen milt eller helt oparfymerat 
 
Det här är ACOs nyhet från 2015 och jag har sedan serien gavs ut varit helt hooked! För en person som jag, blekisen, med den torra hyn, är detta den ultimata hudvårdsrutinen för mig. I love it! Produkterna har varit jätteeffektiva och jag har märkt av ett resultat! Dessutom är det en fantastiskt budgetvariant för den som är ny på hudvård. Sen jag började med ACO´s serie har mitt knotter som jag hade på min ena kind flytt till haparanda 
 
Kamera: Nikon D5300. Externblixt SB-600
 
Små rester av dina sminkprodukter kan fortfarande vara lagrade på huden, även om du tog bort det noga. Därför kan det vara bra att starta dagen med en Toner. 
 
Smink består av diverse ämnen och är inte alls menade för att bestå under en längre tid på din hud, om detta inte sköts kan det definitivt leda till hudproblem eller sjukdom. Därför är det viktigt att faktiskt vara noga med sin rengöringssrutin och använda effektiva produkter, för det kommer ge resultat. Skadar inte heller om förpackningarna är fruktansvärt snygga! Lukta gott och känn lyxen på samma gång!
 

 
Min hudvårdsrutin 
 
Min morgon börjar med att jag tar fram en bomullstuss och sprejar några gånger med Ultra soft toner. Vilket jag sedan torkar nätt av överflödigt smuts från mitt ansikte som har byggts upp under natten. 
 
Därefter tar jag en liten klick av Face Cream, dagkrämen innan jag hoppar över till sminket! Den här krämen är så behaglig, går in på djupet och sprider ut sig fint. 
 
På kvällen tar jag alltid bort sminket med min favorit Ultra soft cleansing milk med bomullstussar. 
 
Jag avslutar dagen med Face Night, en nattkräm. Vilket kräver en ytterst liten klick av kräm för att det ska räcka åt alla områden i ansiktet. Jag tror att denna serie är helt perfekt för alla i ren allmänhet med torr hy! Speciellt under höst och vintertider. Ska definitivt köpa ett serum nästa gång jag besöker Apoteket. 
 

 
Efter applicering med ACO´s serie för torr hy känns min hud återupplivad, allting kan andas och effekten håller i sig hela dagen. Konsistensen på rengöringskrämen är som med de flesta, krämig och luftig. Tonern är i sprejform och de andra små krämerna har en liknande tjockhet som rengöringskrämen. Det är inte så att jag behöver göra om allting eller ta en klick dagkräm på nytt. Lite räcker långt.
 
Hållbarheten är jag glad för, produkterna från i somras håller på att ta slut NU!
 
Det här är min nuvarande rutin, vill hemskt gärna någon gång i framtiden testa Dermalogica´s serie som verkar helt fantastiskt och som lär ha fått riktigt bra kritik. Men nu är nuet och detta fungerar utmärkt som en budgetvariant! 
 
 
Absoluta favoriter, Hudvård, Icke djurtestade produkter | 2015, ACO, blogg, crueltyfree, hud, ickedjurtestat, skönhet, skönhetsprodukter | |
#1 - - Emma -Merakibeauty.se:

skulle vilja testa dem :)

Svar: Coolt! Jag kan bara svara för mig själv nu när jag säger att jag tycker att det är värt det! Budgetprodukt som är jättebra, hela serien kostade mig 300kr :)
Jag heter Julia och..

#2 - - Amanda Aikioniemi Persson - Träning & Hjälpa ungdomar:

Riktigt bra märke samt produkter :)
Superbra tips även :)

Svar: Eller hur! Tack så mycket! <3
Julia

Upp