Me Me Me Cosmetics

Me Me Me Cosmetics
Icke Djurtestat
 
Hey I´m back! Thought you got rid of me? No! Har haft fullt upp, skrev bland annat kontrakt på lägenhet i fredags så tankarna har i stort sett ägnats mest åt det just nu! ♥
 
Det här kommer nog bli mitt kortaste inlägg hitills.
 
Me Me Me Cosmetics är ett ganska nylanserat prisvärt märke med rötter från England skapad av Sandra FIshlock och Sue Wales. För att läsa mer om detta märke klicka här
 
LipGlide Velvet Finish Lip Colour i Playful Peach är nog en jättefin läppprodukt för vissa, det här var just inte min färg som matchade min hudton. Däremot blev jag glatt överraskad över hur bra konsistensen satt kvar på läpparna utan att jag fick små fula veck. Satt fint kvar även efter en timme! Det här är en läppprodukt som torkar ut väldigt snabbt så ni är förebereda på det, vilket är meningen "matt". 
 
Förpackningen är så snygg, lätt och söt! Väldigt nätt och behändig, en to go i väskan.
 
 Om persika nu går ihop med din hudton och du är ute efter ett långvarande matt läppstift, then you should try this!
 
Ni kan köpa produtker från Me Me Me Cosmetics på eleven.se 
 
 
Icke djurtestade produkter, Smink | Mememecosmetics, crueltyfree, ickedjurtestat, smink | |
Upp