Sleek MakeUp i- Divine

Sleek MakeUp
Icke djurtestat
 
 
 
Hoppas ni alla har en mysig påsk! 
 
Idag är en lugn söndag med strålande sol ute, i alla fall i Malmö. Hade inget för mig, så tog en sväng in till stan och köpte mig Sleek MakeUp's prisvärda ögonskuggspalett med ett vackert urval av 12 högpimenterade färger, som jag velat testa ett tag nu. Jag tycker att Sleek är ett perfekt budgetmärke att börja med om du är ute efter att just börja med icke djurtestade produkter. 
 
 Jag har skrivit om Sleek  i ett tidigare inlägg, där jag också skrivit var ni kan köpa märket. 
I det inlägget undrade jag också om Sleek skulle finnas kvar inne på H&M på Triangeln i Malmö, vilket det uppenbarligen kommer göra då det fortfarande finns i butik nu sen i januari, så tjohoooo! ♥
 
Dagens köp blev paletten Mineral Based Eyeshadow Palette "Oh so special" som lutar mer åt matta bruna och krämiga rosa toner, och med också skimmriga gråa och sotiga toner. Jag älskar verkligen färgkombinationen, allt med hela upplägget är så fint!
Det är en palett som tydligen ska passa alla hudtyper, då den inkluderar både ljusa och mörka toner för en vardags och festlook. Själv tänker jag använda den rosiga färgskalan till vardags, vilket kan bli en fin kontrast mot min bleka hudton
 
 
 
Övre raden
  • Bow, Organza, Ribbon, Gift Basket, Glitz, Celebrate
Nedre raden
 
  • Pamper, Gateu, The Mail, Boxed, Wrapped Up, Noir
 
 
 
Vad jag änsålänge har upplevt av den lilla stund jag har haft paletten är att skuggorna är pigmenterade på handen vid swatching, däremot sitter de  löst väl på ögonlocken? Så en primer är nog ett måste för bästa resultat. 
 
 
Sleek MakeUp Hemsida
Absoluta favoriter, Icke djurtestade produkter, Nyheter, Smink | SleekMakeUp, crueltyfree Malmö, ickedjurtestat, skönhetsprodukter, smink | |
#1 - - Helene:

Så fina färger! :D

Upp